понеділок, 1 квітня 2019 р.

Що в імені твоєму прекраснім?


29.03.19 р. в 6-А класі відбувся захист виховного проекту з теми: «Що в імені твоєму прекраснім?».

 Мета та завдання проекту.
        Ознайомитись  з  походженням власних імен людей, їх значенням, написанням, знайти традиції ім’янаречення, юридичне значення імені;
        створити умови для поповнення знань учнів про те, що ім`я  пройшло довгий  шлях, аж поки набуло сучасного значення;
        розглянути використання імен в народному фольклорі та поезії ;
        навчати вживати пестливі форми імен.
       розвивати творчу уяву; вміння працювати з різними джерелами інформації, класифікувати її, обирати головне, правильно оформлювати повідомлення;
       залучити учнів до пізнавальної пошуково – дослідницької діяльності. 
   розширювати кругозір учнів, збагачувати словник, розвивати свої здібності, вміння працювати самостійно, в парі, групі, розвивати комунікативні здібності.
    виховувати у дітей доброзичливість, поважливе ставлення одне до одного; прививати любов до поезії, пісень,  різних видів народної творчості.

 

 


Під час роботи над проектом діти об’єднались у творчі групи за своїми захопленнями. Протягом п’яти місяців вони виконували завдання , а  потім звітуватись на захисті.
Група  «Правознавців», в яку входили: Афілов М., Яковлев О. та Веретенін О. – ознайомили  із Законом про охорону дитинства. Коли саме почали найменувати окремих людей нам достоту не відомо, але це відбулося дуже давно, ще в дописемний період. Кожне ім’я має своє унікальне значення та особливий енергетичний заряд і, так чи інакше, впливає на характер людини. Наші предки вважали, що від імені людини залежить вся його доля, і навіть у наші часи батьки, перш ніж дати ім'я дитині, намагаються ретельно вивчити його значення, нам про це нам розповіли « Історики»: Бублік А., Гордєєв О., Дубиніна К., Гальченко Ю., Домбровська П., Турбаєвська В.
«Дослідники»: Афонін А., Бурцева Д. та Домбровська П., займались  дослідженням походження імен учнів класу, їх значення, підготували  відео-презентацію імен класу.
Група  «Статистиків»: Савицька С., Сердюк В., Аннєнков Д., Бобер А. –  розповіли про найпоширеніші чоловічі та жіночі ім’я учнів ліцею, а також про рідкісні та найцікавіші.
«Мовознавці»: Желновак Є., Кучеренко М., Марченко П., Тарасов А. –  підготували  довідку про різноманітні варіанти пестливого вживання імен учнів класу. Запропонували групам за допомогою суфіксів самостійно знайти зменшувально – пестливі форми імен.
«Аматори»: Сметаніна А., Мушкарьова М., Ложкіна А., Замураєв Л. – знайшли  інформацію про  використання імен в народному фольклорі та поезії ,підготували та провели вікторину.
 «Біографи»: Овчатова А., Каленик М., Ніколайчук А., Маєвський В. – знайшли інформацію про використання псевдонімів українських письменників та  підготували  презентацію.
«Народні умільці» представили написання свого імені в різних видах прикладної творчості (орігамі, колаж, вишивка, малюнок, квілінг)
Наприкінці виховного заходу було проведено гру  «Веселий ланцюжок», де учні по черзі називали  імена так, щоб наступне починалось останнім звуком попереднього слова та гру  « Весело – сумно» в ході якої діти міркували над тим, що їм сподобалось, а що ні,  в роботі над проектом.

Немає коментарів:

Дописати коментар