четвер, 16 травня 2019 р.

Рух заради здоров’я


З нагоди Всеукраїнського Олімпійського дня, учні  ліцею разом з вчителем фізичної  культури Григор’євим А.С. організували та провели фестиваль «Рух заради здоров’я»,  бо розуміють, що здоров’я людини – безцінний дар, тому ставитися до нього треба бережливо, з турботою та повагою.
Саме цій важливій темі була присвячена загальноліцейська  ранкова зарядка, що відбулася 16 травня. У програму фестивалю увійшли тренінгові заняття з профілактики шкідливих звичок та спортивні змагання. На тренінгових заняттях учні дійшли до висновку, що здоров’я, спаплюжене шкідливими звичками, неможливо відновити, а головним провідником людини до здорового способу життя є спорт. Саме спортивні змагання стали доречними на уроках фізкультури, де учасниками були учні 5-11-х класів. Усіх об’єднав дух чесного суперництва та відчуття відповідальності за результативність командної гри. Журі було суворе та досвідчене, але переможених сьогодні не було, адже перемогли здоров’я та спорт!

 

 

 

 

 


Немає коментарів:

Дописати коментар