пʼятницю, 21 лютого 2020 р.

Світова спільнота 21 лютого відзначає Міжнародний день рідної мови

     21 лютого 2020 року в актовій залі ЕБЛ  відбулося загальноміське свято «Я – мій клас – моя родина – всі разом – Батьківщина».  На сцені учні талановито передали заповітні слова,  що серед усіх геніальних винаходів людства одне з найважливіших місць посідає сім’я, родина. Це – найдорожче для кожного з нас. «З родини  йде життя людини», «Без сім’ї немає щастя на землі», – говорить українська народна мудрість.
Також ліцеїсти розповіли про те, що українська мова - це безмежний океан. Вона мелодійна, як пісня солов'їна. Наша мова прекрасна і барвиста, наче дощова веселка. Не можна ходити по рідній землі, не зачаровуючись виплеканою народом у віках рідною мовою.
Музичну окрасу дійства створювали: вокальний ансамбль 7-А та 9-А класів з піснями «Діти України», «Мова єднання», «Рідна серцю Україна», вокально-літературна композиція учнів з батьками, флешмоб 6-А класу «Українці – ми єдина сім’я», танок з рушниками 6-Б класу, також всі учні завершили свято піснею «Моя Україна – це ти!».   Свято підготувала Касярум Т.В., класний керівник 6-А класу
Панувала  святкова атмосфера і радісний настрій!


Немає коментарів:

Дописати коментар